Cloud telefonie wat is het?

Met Cloud Telefonie heb je geen eigen telefooncentrale op locatie. Je maakt gebruik van de telefooncentrale van de Cloud leverancier . Deze hosted voip centrale staat in het datacenter van de provider. Op die centrale neem je alleen die diensten af die je nodig hebt. De telefoontoestellen zijn aangesloten op deze Cloud telefoniecentrale via je internetverbinding.

Wat zijn de voordelen van Cloud Telefonie?

Met Cloud Telefonie maakt je gebruik van je computernetwerk en internetverbinding. Hierdoor is er geen aparte bekabeling meer nodig voor je telefoontoestellen. Dat scheelt in investeren en in onderhoud.

Ook zijn de mogelijkheden van bellen via De Cloud veel groter dan de mogelijkheden bij traditionele telefonie. Zo is het heel eenvoudig om vestigingen met elkaar te koppelen en kun je intern en dus gratis, bellen tussen al je vestigingen. Ook met vestigingen in het buitenland.

Je kunt met Telefonie in De Cloud zelfs heel eenvoudig je thuiswerkers deel uit laten maken van je bedrijfstelefonie-oplossing. Daarnaast biedt Cloud Telefonie meer mogelijkheden tot integratie, bijvoorbeeld met je CRM systeem . Kortom veel meer mogelijkheden om telefonie flexibeler en kostenefficiënter in te richten.

Hoe is de kwaliteit van Cloud Telefonie?

De kwaliteit en betrouwbaarheid van Telefonie uit De Cloud van Rison doet niet onder voor die van traditionele telefonie. De spraakkwaliteit vanTelefonie uit De Cloud van Rison is zelfs vaak beter dan ISDN kwaliteit.

Bij Hosted VoIP maak je gebruik van je internetverbinding. Veel hangtdan ook af van die internetverbinding en met name van de beschikbare bandbreedte in de up-load. Om de beste mogelijk kwaliteit te behalen kun je het beste eenaparte internetverbinding nemen voor Cloud Telefonie .

Rison Hosted voice is powered by!!

Gntel